En kväll på The Juggler.

Jag har en Karin Nilsson i min trappuppgång.

Sitter på en pub där det finns internet. Pubar är lite som sociala institutioner. Man kan komma hit och småprata med folk. I alla fall folk som står bakom bardisken. Men andra också. Och så kan man använda deras internet. Men man måste vara beredd på konstiga blickar om man beställer en kopp te på en pub. Tur att det här är Brighton, och inte något hårdare område.

Väggarna är ömsom mörkröda, ömsom vita. Bord och stolar är av robust trä, som sig bör. Golvet är slitet trägolv, som sig bör. Teet är äckligt, men blir bättre med socker. De flesta besökarna dricker öl i pints. Fönsterna är gamla och fina. Det är med andra ord en rätt klassisk pub.

I morgon kväll är Bonfire Night. Jag har inga planer. Måste skaffa några imorgon, så att det inte blir en till Halloween, där jag försökte göra allt men inte lyckades med något.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men du har iallafall en lägenhet, så roligt!! Hoppas luftmadrassen är tjockare och större än den jag & mamma låg på=)

2008-11-05 @ 14:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0