Heja Hamilton

Skriver pa Alecs dator. Ursaktar bristen pa vissa  bokstaver.

Idag ar jag forkyld. Har krupit runt i huset med en filt om benen och tyckt synd om mig sjalv storre delen av dagen.

Sag Formel 1. Min gamla favorit Felipe Massa (Ferrari) vann loppet, men forlorade masterskapstiteln till brittiska Lewis Hamilton (Mercedes), som vinner med en poang. Hamilton ar darmed den yngsta vinnaren nagonsin, 23 ar gammal. Hamilton har fatt utsta ihardiga hatkampanjer, for att han ar 'mixed race'. Dagens lopp gick dessutom pa Massas hemmaplan. Publiken buade at Hamilton. Det sag lange ut som att Hamilton skulle hamna for langt bak for att knipa varldsmastartiteln, men sa, i nast sista kurvan, lyckas han tillslut kora om Timo Glock (Toyota) och darmed sakra VM-guldet. Det var sa nara att jag undrar om Glock rent av slappte forbi honom, hellre an att lata Ferrari ta hem annu en overlagsen vinst.

Jag och Alec gjorde fyllda papikor till middag idag, med ugnsbakad palsternacka i senap- och honungssas. Jag skulle lagga upp en bild, men nar jag kopplade min telefon till Alecs mac stangde den av sig. Mycket markligt.

I morgon ska jag flytta.

Kommentarer
Postat av: Erika

Krya på dig vännen :)

2008-11-02 @ 22:54:09
URL: http://erenius.blogg.se/
Postat av: /Ronny

De "honungslungade" (citat ur Nile City, Kuknästornet) paprikorna lät goda. Skulle jag kunna äta dem (dvs. soja-, majs- och havrefria)



2008-11-04 @ 18:36:02
URL: http://polackenronny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0