Så var det dags igen...

Upp och ner, som sagt. Babel (jobbet) ringde for ett par timmar sedan och undrade om jag kan jobba torsdag-fredag. Naturligtvis kan jag det. Da blev det tre dagar den har veckan i alla fall.

Nyhetsuppdatering:
British National Partys medlemslista har pa nagot satt letat sig ut pa natet. Bland medlemmarna hittas ett antal poliser och myndighetsanstallda, samt ett flertal larare.

Brittisk prostitutionslagstiftning ska andras. Hallickar tillats inte langre, och den som koper sex fran nagon som jobbar under en hallicks kontroll riskerar atal. Skarpare lagstiftning kring trafficking innebar att den som koper sex fran ett trafficking-offer inte langre kommer undan med "jag visste inte", och kan eventuellt atalas for valdtakt.

Idag ater jag choklad pa det dar befriade filmsattet, genom att riva av omslaget i ena anden och tugga rakt fran chokladkakan, istallet for att bryta fina bitar och sedan vika ihop omslaget igen. Jag satt en stund pa en bank pa strandpromenaden, sag ut over havets oandlighet, bet bitar ur min chokladkaka och tankte pa vilken fri manniska jag ar. Halleluja!

Kommentarer
Postat av: /Ronny

Ovissheten och avsaknaden av information om när man ska jobba måste kännas stressande. Men du har iaf "fått in foten" någonstans som man brukar säga..



Choklad är gott - och nyttigt! (iaf om den är mörk, vilket den är om man heter Monika eller Ronny)



2008-11-19 @ 22:18:48
URL: http://polackenronny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0