Födelsedag!

Bilder fran lagenheten kommer inom en snar framtid.

Fick en massa aterbud igar fran flitiga studenter med uppkommande prov och inlamningar i veckan, men Liz, Amy och Alec kunde komma forbi igarkvall i alla fall. Jag bjod pa te, kakor och hemmagjorda chokladbollar. Manga vuxenpoang dar! Sedan lekte vi den roliga leken "montera ihop Monikas sang". Alla vann. Har ocksa fatt jattefina presenter, forutom ett Pinkalbum fran Malin och kameran fran mamma och pappa redan i januari fick jag igar nyponsoppa (tack Erika!!), Lonely Planets Skottlandsguide, en Exploited-troja (punkband fran Edinburgh) och en kudde till min nya latsassoffa.

Idag kom dessutom paket pa posten. Tre bocker till Lundkursen samt ett jattefint paket fran Stina.

Vet inte riktigt varfor man ska rada upp allt man fatt, men det ar valdigt trevligt att tanka tillbaka pa alla fina saker och halsningar jag fatt. Bade mobil och Facebook har gatt varma,

Idag har jag helt (helt otroligt) varit ute och sprungit! 4-5 km blev det langs strandpromenaden. Sedan kavlade jag upp byxorna och vadade ut i vagorna. Harligt! Jag har inte riktigt vant mig vid att min fodelsedag numera infaller pa varen...


Kommentarer
Postat av: Hugo

Grattis i efterskott!

2009-02-06 @ 21:47:23
URL: http://zombieparrot.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0