Här händer ingenting...

... helt enkelt för att jag är hemma i Norrland. Börjar uppdatera igen när jag är tillbaka i England. Kan dock nämna följande positiva upptäckter för min finansiella situation:

1. Det finns något som kallas "Council Tax Benefit" t ex för folk med låg inkomst, dvs jag. I nuläget ligger min Council Tax på nästan femtonhundra kronor i månaden, så all hjälp mottages tacksamt.

2. Man behöver inte vara brittisk medborgare eller bosatt i Storbritannien sedan flera år för att få s k "Job Seeker's Allowance". Det är alltså någonting jag eventuellt skulle kunna få.

Kommentarer
Postat av: /Ronny

Vad inte händer nåt?! Det händer väl visst saker i Skell?

2009-01-12 @ 11:18:31
URL: http://polackenronny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0