Jackpott i chokladkakor


Jag sitter i universitetsbiblioteket. Klockan ar 23:04. Varfor, kan man fraga sig? Det borjade med att jag akte ut till West End for att se fotbollen (Spanien-Portugal) med ett gang portugiser. Det var lite val spannande, men det blev en bra och intensiv atmosfar att vara mitt ibland portugiser som verkligen verkligen inte ville forlora och aka ut. I sondags sag jag England-Tyskland pa studentkarens pub och det var mest skottar helst ville se England forlora. Alltsa mest ett sorts anti-hejande. Hur som helst, vid tio ville portugiserna ga och ata middag. Men ojojoj sade jag, middag vid tio, det gar ju bara inte! Jag sade att i Sverige ater vi middag mellan fyra och sex. Herregud, sade de, hur orkar ni med resten av kvallen? De gick till nagon restaurang och jag gick till biblioteket.

For en stund sedan forsokte jag ge mig pa mat- och dryckesautomaterna. Forst forsokte jag fa kaffe, det gick men maskinen tog mitt pund och gav ingen vaxel. Kaffet verkar riktigt ackligt dessutom! Sedan gick jag for att kopa choklad. Maskinen gav mig TVA chokladkakor OCH pengarna tillbaka! Sa nu ar jag riktigt nojd. Ska gora en anstrangning och forsoka dricka kaffet.

Kommentarer
Postat av: Stina

Lyssnar du på Sommar i P1 något? Den 1 augusti är det Johanna Koljonen :)

2010-07-15 @ 21:25:14
URL: http://somisagan.blogg.se/
Postat av: Stina

Har din Hogwarts-plånbok kommit till rätta? Jag trodde det var den som försvunnit när du gjort ditt tejp-substitut.

2010-09-15 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0