Vad händer den sjätte maj?

Vad händer i världen just nu? Den som frågar mig får som svar att det ENDA som pågår (i hela världen formodligen) är PROV. Tenta heter det väl på min nivå. Har suttit en av tre; alltså har jag två mastodontuppgifter kvar. Den ena är i morgon (torsdag) och den sista är två veckor bort. En tröst ar att salen jag skriver tentor i ser ut såhär:


Jo, just det. Det är val till parlamentet i Storbritannien imorgon också. Det här valet är lite speciellt - for en gångs skull är det inte självklart vem som vinner. Det kan bli Conservatives, eller så tvingas något av de stora partierna gå i koalition med det mindre partiet Liberal Democrats, som är på frammarsch.

Kommentarer
Postat av: malin

lyckost, oss skeppar dom till ett industriområde och sen får man sitta i en stor lokal som liknar och säkert har varit, en lagerbyggnad med vita väggar, golv, tak. inget att vila ögonen på då man behöver tänka.

2010-05-05 @ 11:28:30
URL: http://silverklackar.blogg.se/
Postat av: Stina

Det var något annat än kaplan-aulan det.

2010-05-05 @ 19:54:44
URL: http://stinabrannstrom.blogspot.com
Postat av: mamma

Risk för att bli sittande och titta på arkitekturen istf att grubbla på akademiska formuleringar?



Nej, fantastiskt att du får jobba i en sådan miljö!

2010-05-06 @ 11:03:02
Postat av: Johanna

Mäktigt! =)

2010-05-09 @ 21:50:50
URL: http://roosjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0