En sommar

Danil har anlänt!

Jag får köra bil och är jätteglad!



Malin och jag plaskar i Falkträsket


En picknick på Rovön med vänner och småttingar


Danil och mamma i potatislandet


Tillbaka i Glasgow: Danil tar emot sitt medborgarskapsbevis under ceremonin


MOSKVA!


Danil i sin hemstad (Kremlin med Röda torget i bakgrunden)


Kräver väl ingen presentation?


Vi gick på Jelisejevskij, en superelegant och anrik delikatessbutik, som förvånansvärt nog har öppet dygnet runt. Jag hittade chokladhyllan.


Utsikt från Danils föräldrars lägenhet. En av centrala Moskvas ringvägar. Den staden har STORA problem med biltrafik och luftföroreningar.

Kommentarer
Postat av: Ronny

Fina bilder:)

Att du hittade till chokladhyllan förvånar mig (inte alls). Var den osmakligt dyr också?

Intressant att de har öppet dygnet runt. Kanske för chokladabstinata kunder;)



Funderar över ordet "Kremlin" som du skrev i en av bildtexterna. Betyder det "liten Kreml" eller är det det rätta namnet bara?

2010-10-04 @ 16:48:55
Postat av: Ronny

Bastuträsk = Sauna Jezioro om man ska översätta det ord för ord till polska. Hur blir det på ryska?

2010-10-04 @ 16:51:43
Postat av: mamma

Kul med en bild från potatlandet i Kåge - finns int mer, inte för oss i alla fall...

2010-10-04 @ 17:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0